Of het nu gaat om cv’s, motivatiebrieven, kopieën van identiteitsbewijzen of andere documenten: in EazyMatch kunt u deze probleemloos aan uw kandidaat, opdrachtgever, vacature of bemiddelingstraject koppelen. Zo bouwt u eenvoudig aan een digitaal archief dat online geback-upt wordt (veilig opgeborgen tegen brand, diefstal of beschadigde hardware).
uploaden van bestanden
Met EazyMatch kunt u gemakkelijk documenten in verschillende bestandsformaten uploaden. Daarnaast zijn kandidaten zelf in staat om cv’s, identiteitsbewijzen en pasfoto’s toe te voegen aan hun profiel. Zo ontstaat er een persoonsgebonden archief met overzichtelijke indeling, waardoor u snel een benodigd document terug kunt vinden.
vastleggen van officiële documenten
Voor arbeidsbemiddeling is het vaak noodzakelijk dat kandidaten een kopie van officiële documenten aanleveren. Via EazyMatch zullen deze documenten altijd ge-upload worden via een beveiligde verbinding waardoor u te allen tijden de privacy van uw kandidaten kunt waarborgen.
Beheer van mappenstructuur
Om ervoor te zorgen dat alle documenten van een kandidaat ordelijk worden ondergebracht, wordt er gebruik gemaakt van een mappenstructuur (zoals u dat gewend bent in windows). Op basis van het soort document wordt deze automatisch in de juiste map vastgelegd. Daarnaast heeft u zelf de mogelijkheid om deze mappenstructuur aan te passen en uit te breiden.