Of het nu gaat om vacatures, cv’s, contracten of uurstaten, door gebruik te maken van sjablonen kunt u eenvoudig documenten genereren waarin informatie uit uw EazyMatch systeem automatisch worden verwerkt.
Inrichten van sjablonen
Een sjabloon is een opmaak-vorm die voor herhaaldelijk gebruik is bedoeld. Het gebruik van sjablonen helpt u met een uniforme weergave bij het maken van documenten zoals een cv. Daarbij helpt een sjabloon document met het opstellen van de inhoud door gebruik te maken van de reeds ingevoerde gegevens in uw EazyMatch systeem.
Genereren van standaard documenten
Met behulp van sjablonen kunt u documenten genereren, waarin informatie uit uw systeem aan het document wordt toegevoegd. Automatisch worden gegevens zoals NAW, vacature titel, plaatsing informatie, uurtarief, salaris e.d. in cv’s, contracten of andere sjabloon documenten verwerkt. Deze gegenereerde documenten kunt u vervolgens buiten uw EazyMatch systeem gebruiken om naar klanten of kandidaten te sturen.
Opslaan van standaard documenten
Afhankelijk op wie of wat het document betrekking heeft, zal een gegenereerd document in uw systeem worden opgeslagen. Zo zal een cv terug te vinden zijn onder de kandidaat, vacatures onder een opdrachtgever en contracten worden zowel bij kandidaten als opdrachtgever opgeslagen. Op deze manier kunt u altijd snel een benodigd document terug vinden.